Reklama
Úvod Tagy Nissan

Štítok: nissan

Nissan si je istý, že elektromobily dosiahnu porovnateľnú cenu s tradičnými autami...

Nissan, pionier elektromobility, ktorý uviedol na trh model Leaf, najviac predávaný elektromobil na svet verí, že klesajúce náklady pre batériovú technológiu a zvýšenie nákladov na ropu spustí očakávané vyrovnanie cien elektromobilov s tradičnými autami.

Recenzia: 2018 Nissan Leaf

2018 Nissan Leaf je preštylizovaná verzia najlepšie predávaného elektromobilu na svete. Tento rok elektromobil adoptoval nový dizajn pre exteriér a interiér, viac dojazdu, niekoľko aktívnych bezpečnostných funkcií a cenu o niečo nižšiu než minuloročný model. Vysoko revidovaný elektromobil prichádza v troch úrovniach: základný Leaf S, stredný Leaf SV a najvýkonnejší Leaf SL.

Toto je plán každej automobilky pre elektrifikáciu svojej produkcie automobilov

Elektrické autá k nám prichádzajú na cesty, čo môže signalizovať začiatok konca pre spaľovací motor.

Leaf je najlepšie predávajúcim sa elektromobilom na svete. Teraz však Nissan...

Keď Nissan odhalil úplne elektrický Leaf v roku 2010, Japonská spoločnosť sa netradične ujala vedenia trhu. Auto bolo schopné zvládnuť 100 míľ (160 km) na jedno nabitie a veľkým skokom prekonala svojich najväčších rivalov, ktorí sa sústredili na vývoj hybridov. Tento náskok umožnil Leafu stať sa najlepšie predávajúcim sa autom na svete, kedy doposiaľ predal takmer 300 000 vozidiel.

Porovnanie dojazdu elektromobilov pre rok 2017

Elektromobily si opäť polepšili a za prvý kvartál 2017 mali lepšie predaje ako plug-in hybridy. Čoraz viac a viac vodičov si začína uvedomovať výhody a prechádza na elektromobily.

Nissan Leaf 2018 odhalený!

Cena, dizajn, špecifikácie a fotky Nissan Leaf 2018 boli odhalené ešte pred jeho debutom na Frankfurtskom autosalóne v septembri. Tu je všetko, čo potrebujete vedieť.

Prečo sa Nissan rozhodol nakupovať batérie pre elektromobily externe?

Tzv. vertikálne spojenie dvoch firiem je, zdá sa, výhodné, lebo kontrola každej jednej časti procesu výroby dokáže zaručiť zachovanie kvality. Nie vždy je to však tá správna cesta, ktorou by sa mali koncerny uberať.

Najčítanejšie

Novinky